
20-23 Ekim 2016 tarihleri arasında İZMİR Ödemiş’te düzenlenen 12. Ödemiş Süs Bitkileri ve Fidancılık Sergisine SÜSBİR de bir stant ile katılım sağlandı.
Serginin açılışına İzmir Vali Yardımcısı Erol Türkmen, Ödemiş Kaymakamı Celil Ateşoğlu, Ödemiş Belediye Başkanı Mahmut Badem, Gıda Tarım ve Hayvancılık İzmir İl Müdürü Ahmet Güldal, Süs Bitkileri Üreticileri Alt Birliği Başkanı Ahmet Dündar, Orta Anadolu İhracatçılar Birliği Başkanı Osman Bağdatlıoğlu, Ödemiş Süs Bitkileri Üreticileri Birliği Başkanı Hüseyin Cabbar, sektör temsilcileri ve firmalar katıldı.
View the embedded image gallery online at:
https://www.susbir.org.tr/index.php/haberler/464-susbir-12-odemis-sus-bitkileri-ve-fidancilik-sergisine-katildi#sigFreeId5001928964
https://www.susbir.org.tr/index.php/haberler/464-susbir-12-odemis-sus-bitkileri-ve-fidancilik-sergisine-katildi#sigFreeId5001928964

