– SÜSBİR ENERJİ MALİYETLERİNİ DÜŞÜRDÜ
– OFEN ENERJİ İLE KARLI ANLAŞMA
– SÜSBİR ÜYELERİ % 13 DAHA UCUZ ELEKTRİK KULLANACAK
Süs Bitkileri Üreticileri Alt Birliği (SÜSBİR), üyelerinin işletme maliyetlerini asgari seviyelere indirmek ve toplam karlılıklarını artırmak için yeni bir anlaşmaya imza attı.
Enerji sektörünün önde gelen ve hızla büyüyen şirketlerinden, Ofen Enerji Toptan Satış A.Ş. ile varılan anlaşma uyarınca;
– SÜSBİR üyesi ticarethane aboneleri, söz konusu firmayla anlaşma yapması halinde %13.1(Yüzde onüç nokta bir),
SÜSBİR Yönetim Kurulu, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bitkisel Üretim Genel Müdürlüğü, Genel Müdür Yardımcılığına atanan önceki Ankara İl Müdürü, Muhsin TEMEL’i makamında ziyaret etti.
Sektörümüzle yakından ilgilenen Temel’e yeni görevinde başarılar diliyoruz.
Devamını oku: BÜGEM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI MUHSİN TEMEL’E YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUZ
SÜSBİR Yönetim Kurulu Üyeleri 21 Ağustos Cuma günü, Orman Genel Müdürlüğü, Fidanlık ve Tohum İşleri Daire Başkanı Sayın Salim SIGIRCI’yı makamında ziyaret etti.
Orman Bakanlığı ile olan ilişkiler, Orman fidanlıklarıyla sözleşmeli üretim modeli, Orman Mühendislerine sektörde yetki verilmesi, orman fidanlıklarında atıl olan alanların uzun dönem kiraya verilmesi, görüşülen konular arasında yer almıştır.
Ülkemizin ilk EXPO’su olan temasını sektörümüzün oluşturduğu EXPO 2016 ANTALYA, yaklaşık 9 aylık bir süre sonra 23 Nisan 2016 da ziyaretçilere açılacaktır.
Ülkemiz ve sektörümüz açısından oldukça önemli olan bu projede gelinen noktayı görmek ve katkı sağlayabilmek amacıyla Ülkemiz Süs Bitkileri üreticilerinin temsilcisi olarak Birlik Yönetim Kurulu Üyelerimiz; EXPO 2016 sahasını ziyaret etmiştir.
Devamını oku: SÜSBİR YÖNETİM KURULU EXPO ALANINI ZİYARET ETTİ