Türkiye Tohumcular Birliği (TÜRKTOB) ile TÜBİTAK - Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü (TÜSSİDE) arasında 25.11.2015 tarihinde İstanbul'da ''Tohumculuk Sektörü Ulusal Strateji Geliştirme Projesi'' imzalanmıştır. 25 Mart 2017 tarihine kadar devam edecek projenin çalıştayının amacı,
TÜRKTOB ve TÜRKTOB çatısı altındaki birliklerin temsil ettikleri sektörlerde uygulanabilir etkin stratejiler ve politikalar ile farkındalık oluşturulması ve yenilikçi perspektifiyle; üretimin, ihracatın, verimliliğin, kullanım alanlarının ve katma değerin artırılarak bölgesel kalkınmanın ve ülkemizin bölgesel ve uluslararası rekabet gücünün artırılmasına katkı sağlamaktır.Proje kapsamında yerel ve ulusal çaplı çalıştaylar ve anketler ile paydaşların fikirleri alınacak, elde edilen çıktılar ile mevcut durum analizi ortaya konulacak ve analize dayalı olarak stratejiler belirlenecektir.
Devamını oku: SÜSBİR ULUSAL STRATEJİ GELİŞTİRME PROJESİNDE İLK ÇALIŞTAYINI YAPTI
Büyükelçimiz Mustafa KAPUCU ‘ ya misafirperverliklerinden dolayı Yönetim Kurulu Başkanımız teşekkürlerini sundu. Türkmenistan‘da 2016 yılı ve sonrası yatırımlar hakkında ve Türkiye’nin burada yapılacak yatırımlarda ki pozisyonu görüşüldü.
Devamını oku: SÜSBİR YÖNETİM KURULU TÜRKMENİSTAN BÜYÜKELÇİMİZİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
Türkiye Tohumcular Birliği-TÜRKTOB tarafından düzenlenen Tohumculukta Ar-Ge(Araştırma–Geliştirme) Çalıştayı’nda konunun tüm paydaşları bir araya geldi. Mevcut durum, sorun ve çözüm önerileri bir havuzda toplandı.
SÜSBİR Başkanı Selahattin ALTUN ve Yönetim Kurulu Üyemiz Eda Efsun GÖKDUMAN ile yapılan röportajlarda Türkiye’ de ki sektörün durumu, Türkmenistan ‘ın Türkiye Pazarında ki önemi hakkında bilgiler verildi.